ons. 07. feb.

Rebel Arena - Exposalen

Alumnisamling 2024

Styrelederskolen inviterer til alumnisamling. Kveldens tema: Trender og nye krav til styret, samt grunnleggende personlige egenskaper for å få til et velfungerende team.

Registreringen er lukket
Se andre arrangementer
Alumnisamling 2024

Tid og sted

07. feb. 2024, 16:00 – 19:00

Rebel Arena - Exposalen, Universitetsgata 2, 0164 Oslo, Norge

Om seminaret

Alumnisamlingene er i utgangspunktet kun for tidligere deltakere på Styrelederskolens seminar, men vi har valgt å åpne samlingen også for eksterne deltakere, slik at flere kan få innblikk i hvilken spennende og lærerik nettverkingsarena dette er.

Pris:

Tidligere deltatt på Styrelederskolen: 200 kr

Ekstern deltaker: 500 kr

For påmelding, registrere deg via eventet og vipps beløpet til 560885 i «søk og betal» i Vipps-appen (marker betalingen med "Alumni".)

Kveldens foredragsholdere:

Espen Skorstad,  psykolog, forfatter og entrepreneur. Espen er i dag CEO i Fairsight og har omfattende erfaring med leder- og organisasjonsutvikling, blant annet fra selskaper som Manchester United, NBIM, Telenor og Facebook. Han er forfatter av boken «Rett person på rett plass», og vil i løpet av vinteren lansere boka «De selvopptatte» som bringer inn et nytt perspektiv på narsissismen i det 21. århundre.

Widar Salbuvik er en av grunnleggerne av meglerhuset Pareto, hvor han var daglig leder fra 1986-1997 og hovedeier fra 1989. Siden han solgte seg ut av Pareto på slutten av 1990-tallet, har Salbuvik forvaltet egne investeringer. Han har i tillegg bred erfaring både som styreleder og -medlem fra privat og offentlig virksomhet.  Salbuvik er en etterspurt rådgiver innen styrearbeid, corporate governance, risikostyring og porteføljestyring.

Håper å se deg den 7. februar!

Dele denne eventen

PRISER