KURS &

SEMINAR

Styrelederskolen tilbyr skreddersydde kurs og seminarer.
Intensivseminar arrangeres
to ganger årlig på Refsnes Gods.
Alumnisamling og kurs arrangeres
to ganger årlig i Oslo.

TILBAKEMELDINGER FRA TIDLIGERE DELTAKERE

Anette-Mellbye-1.jpg

"Jeg anbefaler Styrelederskolen på det varmeste. Det er første gang jeg har lært mer under foredragene enn i pausene!"

Jeg er selektiv når jeg velger hvilke kurs jeg bruker tid på. Jeg opplever ofte at jeg, når jeg er på kurs, får vel så stort utbytte av diskusjonene i pausene enn selve foredragene. På Styrelederskolen var det ikke slik.

Jeg fikk veldig godt utbytte fra et variert faglig program. Innleggene var både relevante og interessante. I tillegg hadde vi gode diskusjoner i pausene. Styrelederskolen klarer balansekunsten å samle så mange deltakere at det blir et mangfold av perspektiver og synspunkter, og samtidig skape en ramme hvor alle bidrar til åpen dialog og gjensidig erfaringsutveksling.

Anette Mellbye,

Advokat og partner i Bull & Co