STYRELEDERSKOLEN

Styrelederskolen er landets ledende leverandør av opplæring for styrearbeid. Vi formidler både det faglige og praktiske ved styrearbeid i en helhetlig sammenheng.

om oss

Vårt mål er å gi deg innsikt i hvordan et styre arbeider og fungerer optimalt, og hvordan eiere, styret og selskapsledelse samhandler for økt verdiskapning i en virksomhet.

Våre seminar passer for alle som har interesse av at et styre arbeider og fungerer optimalt. Det kan være eiere, styreledere, styremedlemmer, daglig ledere, advokater og andre interesserte.

Hos oss kan du heve din kompetanse, utvikle dine evner og øke dine forutsetninger til å bidra effektivt i det daglige styrearbeidet.

Programmene til våre kurs og seminar blir skreddersydd for å sikre at du opplever de som relevant, utviklende og spennende.